HV Gemini organiseert

Lid zijn van HV Gemini Voerendaal is meer dan alleen maar handballen. Naast alle trainingen, wedstrijden en toernooien, worden er ook meerdere sociale activiteiten georganiseerd voor jong en oud, waardoor je je teamgenoten ook eens van een andere kant leert kennen.

Sinds 2010 organiseert HV Gemini jaarlijks een zaaltoernooi tijdens de voorbereiding op de competitie. Gedurende een weekend lang worden in sporthal de Joffer wedstrijden gespeeld door teams van alle leeftijdscategorieën, met tegenstanders uit binnen - en buitenland. In 2013 is het toernooi vernoemd naar de in 2012 overleden clubman Ron Keulen, die ca. 20 jaar interim voorzitter van de club is geweest

Daarnaast organiseert de zeer actieve en creatieve activiteitencommissie van HV Gemini ieder jaar meerdere evenementen voor alle leden. Zo is er jaarlijks het kerstkienen waar vele prijzen te winnen zijn, en sluiten we het seizoen traditioneel af met het beachhandbaltoernooi die uitmondt in een gezellige BBQ avond. Naast deze terugkerende evenementen, worden er ook nieuwe evenementen georganiseerd. Voor de jeugdigen een Crazy 88 in het drop, een waterspellendag in de zomer en een lasergame avond in de sporthal. Voor de volwassenen een wandeltocht in het Limburgse Heuvelland, een heus beerpong toernooi en een trip naar een tophandbalwedstrijd in het buitenland.

TELL ME MORE

Make a splash with WaveRide, designed for everyone passionate about all things surfing.

156-677-124-442-2887
184 Main Collins Street Victoria 8007