Lid worden als trainer/coach

LID WORDEN ALS TRAINER/COACH

Wat leuk dat je trainer/coach wordt bij onze vereniging, maar voordat je je inschrijft is hier eerst wat informatie die voor jou belangrijk kan zijn. HV Gemini Voerendaal is meer dan een vereniging. Wij doen ons best om van onze vereniging een vertrouwde plek te maken, waar iedereen welkom is en zich prettig voelt. Een vereniging waar je elkaar kent en een mogelijkheid krijgt om samen te zijn. Als je trainer/coach wordt van HV Gemini Voerendaal ga je akkoord met de huisregels die binnen onze vereniging gelden. Dit zijn de normen en waarden waar wij binnen HV Gemini veel waarde aan hechten. Tevens ga je akkoord met onze privacyverklaring. Lees beide bestanden goed door voor je je inschrijft.

Geboortedatum:*

Geslacht:*

Pasfoto:

Ben je de afgelopen 24 maanden lid geweest van een andere handbalvereniging?*

TELL ME MORE

Make a splash with WaveRide, designed for everyone passionate about all things surfing.

156-677-124-442-2887
    184 Main Collins Street Victoria 8007