Image Alt

Voor onze jeugd

Handbal is een dynamische sport. Waarin iedereen meedoet, altijd in beweging is en teamwork de doorslag geeft. Een ideale manier voor kinderen om zich fysiek en sociaal te ontwikkelen. De jeugdleden van HV Gemini trainen één of twee keer per week onder begeleiding van ervaren trainers en trainsters. Tevens spelen alle jeugdleden zaalcompetitie op een voor hen geschikt niveau

Naast de vaste trainingen en competitiewedstrijden worden er ook activiteiten georganiseerd voor onze jeugd. Alle jeugdteams spelen mee op ons eigen Ron Keulen toernooi net voor de start van de zaalcompetitie. Er is een pietentraining voor de jongste jeugd, een kienavond rond kerst, een waterspellendag in de zomer en een beachhandbaltoernooi om het seizoen af te sluiten. Daarnaast worden er gedurende het jaar door onze activiteiten commissie diverse, op dat moment, toepasselijke activiteiten opgezet.

Enthousiast geworden over de handbalsport en onze vereniging? Loop eens binnen in sporthal de Joffer voor een praatje of train geheel vrijblijvend vier keer mee en kom er zelf achter of handbal wat voor jou is!

TELL ME MORE

Make a splash with WaveRide, designed for everyone passionate about all things surfing.

156-677-124-442-2887
184 Main Collins Street Victoria 8007